sobota, 19. marec 2011

Premagovanje samega sebe

Sv. Andrej nad Zmincem, 19. marec 2011 ob. 8 uri zjutraj.
Nobene prave toplote, oblačno vreme in trop čudakov (brez zamere!), zbranih za 1. dejanje Slovenske treking lige 2011- Škofjeloški treking. V glavnem znane face. Čas do štarta ULTRA kategorije izkoristimo za debato, čekiranje zemljevidov in opisa trase ter (teoretično) iskanje optimalne poti. Ob 9. uri smo se ultraši zapodili po trasi, kot da nam je cilj prvi hrib, čeprav je temu sledila grapa...pa spet hrib...in tako naprej. MZ je nameril 1850 višinskih metrov vzpona...Trasa pa dolga, tudi "pentljica" je bila kar konkretna...a ne toliko, kot je na prvi ogled presodil Janez in je potem zapadel v dolgove (4 pijače za hitrejše od 4 ure), ki pa mislim, da jih je poravnal na licu mesta.
Po prihodu v cilj nas je pri Ruparju čakal odličen golaž s polento in analiza trase ter dogajanja na njej, predvsem razlike med teorijo pred in prakso med tekmo. Ja, rezultate trekingov poleg teka kroji tudi orijentacija.

Moj prvi
Zame je bil današnji treking nekaj posebnega. Prvič sem bil na kaki treking tekmi.
S traso sem opravil v duetu z JanezomU. Nama je šlo kar dobro, "cokla" so bili pa ponovno krči, ki so me začeli opozarjati že prav kmalu, na vzponu (ah, ti klanci) proti Črnemu vrhu me je pa kar "odstriglo". Rešitev se je našla v Janezovem ruzaku, sol je kmalu izboljšala stanje. V nadaljevanju nama je to vzelo (po oceni) 10- 15 min, a naju je končni čas 4 ure 36 min pripeljal na 8 in 9 mesto. Zadovoljen!
Danes sem premagoval samega sebe, je pa to v družbi veliko lažje. Ob prijavi nisem niti pomislil na kaj drugega, kot da se prijavim za ultro, a danes po tekmi me je obšlo, da bi bila morda ob moji količini treninga bolj primerna pohodniška kategorija...
Golte ja, Golte ne?? Ultra, pohodniška??? To so sedaj vprašanja.

Čestitke
trekerjem v vseh kategorijah in seveda organizatorjem za izpeljano tekmo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar