sobota, 2. april 2011

TEDEN BREZ TEKA
Tole je pa bil teden: vseskozi ena sama dirka, pa nič teka.
Začetek tedna sva se, poleg službe seveda, intenzivno in na srečo uspešno ukvarjala s prodajo našega drugega vozila, ki ga zaenkrat ne rabimo, parkrat sem bil na terenu in je bila ura btw čez devet zvečer, ko sem prišel domov... pa še en pogreb je prišel vmes. Včeraj (na 1. april) sem si vzel tisto urico časa med službo in občnim zborom Atletskega društva Železniki za "skok" na Hujsko.
Danes se dogajajo zanimive stvari:
  • eno je 6 ur Kališča, tekma, na kateri se v enem vzponu pri dolžini cca 3,5 km vzpneš za 830 m višincev, nato skoraj v prostem padu na izhodišče in ponovi vajo nx. 6 ur. Pa je sedaj že za pol skrajšano, prvih 10 let je bilo 12 ur Kališča. Enkrat sem pa bil, leta 2008.
  • drugo je tek po Veliki Krpanovi poti. Od Pivke do Postojne. Uradno 91 km. Že lani sem si zadal cilj, da jo moram najprej spoznati etapno, za letos poleti pa imam v planu opraviti s celo. V tem času je pot navdušila tudi EČO-ta, etapno jo je obdelal (delno z AVI-jem) že pozimi, danes pa se je podal na celotno v družbi z zajcem in Matejem. Držim pesti!
In zakaj me ni ne na eni in ne na drugi?  Ali morda na kakšnem krajšem teku, dopoldne na Uncu (kjer še nisem tekel), popoldne pa v Vipavi (sem bil že večkrat in se vedno rad vračam).
Ker delam. Tokrat zase. Čaka me ena kuhinja. Med novoletnimi prazniki sva jo načrtovala, sedaj je izdelana. Le v prostoru je treba urediti še nekaj stvari, nato jo bom lahko zmontiral.



Navsezadnje bi lahko tudi počakalo, a naslednjih nekaj sobot imam že zasedenih. ZA TEK! Kuhinjo imam pa namen med prvomajskimi prazniki fertkat...je še en mesec, pa saj veste, kako se hitro spelje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar