nedelja, 15. maj 2011

Športnik pa tak

Trojke prejšno soboto, pa potem dva teka med tednom, v torek in četrtek.
V planu sem imel udeležbo na svoji peti letošnji tekmi, danes (15. maj) v Šmarjeških toplicah. V AD smo imeli v načrtu skupno invazijo, pa je (dobesedno) splavala po vodi. Tek odpovedan oz. prestavljen. Pa mi je spet uspel še en
NETEKAŠKI VIKEND
Ta vikend se je spet dogajalo sto stvari: 12 urni Vogau, pa 12 urni Forrest Gump v Zagrebu, pa treking po Zasavju, trojke na K-24, DOS...in še kup drugih prireditev.
Mimo mene. Sva že v petek skufrala v Danje. Plan: zmontirati še stensko oblogo v zeleni barvi , ki zelo poživi prostor, priključiti vodo in odtoke...dela za petek in soboto, v nedeljo pa tek. Na srečo sem začel že v petek in kaj hitro ugotovil, da mi za vodo manjka material. V soboto ob 8. uri sem bil v nabavi v Škofji Loki, vračal sem se čez Petrovo brdo in tam naletel na TF 5r002 , ki se je ravno odpravljal na traso GM40...
Zvečer sem dobil sporočilo, da tek odpade. Ostala sva v Danjah (btw. brez neta, signal na bližnjem griču...), sem računal na en hribovski tek danes, a v hladnem, vetrovnem in deževnem dnevu ni bilo nič. Športal sem zvečer doma, ko sem na TF prebiral o neverjetnih podvigih na zgoraj omenjenih terenih.

ČESTITKE VSEM!

A ni kaj, tudi doma je treba kaj premakniti.

2 komentarja:

  1. Zelo se mi dopade. Maš "žilico" za to!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uroš, Hvala!
    Če nek prostor dovolj dolgo gledaš in razmišljaš, kaj bi vanj postavil, poleg tega pa poznaš dovolj dobrih rešitev, ker si pač iz foha, končno vendarle veš, kaj si želiš...

    OdgovoriIzbriši