nedelja, 28. avgust 2011

Ni bolšga zadetka...

...kot TF 10-ka!
Lanski slogan, aktualen tudi letos. Edinstvena  tekaška prireditev, ki tudi rekreativcem nudi redko možnost nastopanja na atletski stezi. 62 moških in 22 žensk, razdeljenih v štiri "jakostne skupine", to je statistika 4. izvedbe.

 Majica Never give up
V Domžalah sem imel željo nastopiti v novi atletski majici Never give uppa sem po dogovoru z grb-om naredil rahel ovinek mimo njega...želja uresničena.

Kvantiteta in kvaliteta z roko v roki
Stvar je jasna. Konstanten trening zadnjih dveh mesecev je vendarle obrodil sadove.
Za desetko sem zelo previdno napovedal čas 38:59...po eni strani sem vedel, da je to lahko zelo ohlapno, a pred dvema letoma sem jo pretekel s časom 38:50 in...človek nikoli ne ve...
Prvim krogom v tempu pod 3:45/km (1:26 /krog) je sledila upočasnitev  (najslabši krogi 1:33), a z izjemnim pospeškom v zadnjem krogu (1:18) mi je uspel končni rezultat 37: 33 (lani 37: 56). Zelo zadovoljen, a smo ljudje pač taki, da vedno najdemo nekaj, kar nam vsaj malo zagreni dober vtis: odločil sem se, da bodo tokrat to tiste tri sekunde, ki predstavljajo presežek za končni povprečni tempo 3:45.

Izjemna družba
In če sem v prejšnem blogu napisal, da je TF 10-ka bolj družabni dogodek kot pa tekma, sedaj to lahko ponovno potrdim. Druženje na teku in potem na pikniku, srečanje starih znancev in spoznavanje novih...že zaradi tega je bilo vredno v Domžale.

Čestitke vsem tekačem in organizatorjem!

V Domžalah bom spet že takoj naslednji konec tedna, na BAVI... na naslednji, 5.TF 10-ki, se pa itak vidimo.

Dodajam še rezultate.

Ni komentarjev:

Objavite komentar