ponedeljek, 10. oktober 2011

Razmišljam naglas

Tek
Julij je bil neverjeten, tekel sem 33x; avgust je bil z 25-imi teki krepko nadpovprečen; september se je z 12- imi teki (od tega 3 tekme- 1500 m in polmaraton v Domžalah na Bavi ter polmaraton v Nemčiji- Tegernsee) pričakovano vrnil na povprečje.
Letos sem do sedaj odtekel 10 tekem, od tega nobene "klasično rekreativne"...Gorenjski pokal se je zaključil v soboto v Šenčurju, a letos nisem bil niti na eni tekmi...OK...nehajmo s tem, bilance bomo delali okrog novega leta...
Naslednjo nedeljo, 23.oktobra me čaka še tretja polovička, ljubljanska...
Hm, a maratona pa letos nobenega???
Oja, vsaj eden pa mora biti. Dolga prekinitev spet pomeni nov začetek, skoraj kot da bi bil prvi. In kot naročen se je pojavil tale...
 
Priprave
Obivankenobi je v eni temi na TF pisal: "časi, ko sem hodil na teke brez priprave, so že zdavnaj mimo...ker je cena previsoka...".
Moje priprave potekajo brez plana treninga, niti pomotoma niso podrejene bližajoči se tekmi ampak so bolj stvar trenutnega navdiha: prejšni teden sva bila v Danjah in logična je bila odločitev za jesensko izvedbo Obhodnice Ratitovec , prosto popoldne enega zadnjih "poletnih dni" pa sem izkoristil za zadnjih 5/48 točk v štirih zaporednih letnih časih!
Sobota, 8.10.: 2 uri 20 min klancev, grap, vzponov in spustov po brezpotjih;
Nedelja9.10.: 1 uro 40 min dopoldne + 1 uro popoldne, sami klanci, malokje možnost za "normalen tek";
Danes (ponedeljek10.10.): 2 uri 30 min: samo še stopnjevanje prejšnih dveh dni: dlje, več višincev, bolj intenzivno. Hudi vzponi, spusti kot "sneta sekira"...in užival sem. Najraje bi šel še enkrat gor, če me ne bi ujela noč...samo zato, da bi se lahko še enkrat spustil. Brez zavor...
In to so specifične priprave na ljubljansko 21-ko ter crikveniško 42-ko...
Kar bo, pa bo. Predvsem Crikvenica bo bolj v znamenju (prav tako vzeto iz zgoraj omenjene Borisove teme) neobremenjevanja s časom, pač pa v dokazovanju, da še zmorem. Itak, da zmorem, a prvo me je že nakajkrat pokopalo in lahko bi se že naučil...

Ni komentarjev:

Objavite komentar