sobota, 12. maj 2012

Tek trojk JE nekaj posebnega

Letos pa sploh:


  1. Sprememba štartno-ciljnega prostora- všečno (vsaj zame);
  2. Neverjetno dobro označena proga, celo čez Golovec, doslej je bila izbira poti bolj stvar lastne presoje...letos pa res ne bi mogli zgrešiti;
  3.  Po treh letih  ena sprememba v TF ekipi;
  Evo nas, pred štartom: Marjan levo, Janez desno...ali obratno, z mojega gledišča...


Med ogrevanjem smo se ustavili pri Urošu, vprašal nas je, ali imamo kakšne cilje. Odgovor: naš cilj je CILJ.
 In itak, da smo ga dosegli. Morda smo za to rabili malce več časa, a komu mar...meni že ne. Nisem prišel totalno skurjen v cilj, zame je bil to eden redkih tekov, ki mi ne bo ostal v spominu kot "eno samo matranje" in to mi zelo veliko pomeni. Ta tekma pač temelji na drugih osnovah, ne zgolj tekmovalnosti...
Zadovoljen! 
Rezultati (zaenkrat neuradni- 12. maj 2012) 

Hm...sem imel ideje, kaj vse bi lahko pisal, pa se mi ne odpre...saj bo dovolj, ne vem, kako je z vami, a jaz dolgih poročil ne berem...se mi ne da...LP

Ni komentarjev:

Objavite komentar