nedelja, 2. september 2012

Žurerski vikend s tekaško piko na i

Ko daš skozi tri družinska slavja na en vikend, si potem vendarle rečeš, da je pa čas še za kak kilometer teka. Navsezadnje še svojih novih T2 C nisem preizkusil.

 


Danes se je pokazala idealna priložnost: zadnje praznovanje je bilo na Bregu ob Savi, s sabo sem vzel opremo in potem tekel domov. 25 km asfalta, idealna podlaga za zgoraj omenjeni dirkalnik. Priznam, da me je bilo prej kar malce strah: zadnje čase sem ubiral same klance, nekaj teka, veliko hoje oz. "grizenja kolen", ravninskih 25 je pomenil hiter preskok...pa z novimi supergami, za katere ne veš, kako se bodo obnesle. In so se, več kot odlično! Nobenih žuljev, pekočih podplatov, lahki copati. Sem jih šel tehtat: pri moji številki (46) je teža tega modela enaka brooksovim racerkam 3 (model, ki ga imam še doma), edino saucony Kinvara so lažji za cca 30g (zanimivo, pri kinvari je razlika med levim in desnim 8g, pa ne vem, ali že v osnovi ali pa je to zaradi različne obrabe???). Pri tem je treba upoštevat, da so T2 C nove, ostalih modelov je pa že nekaj ostalo na asfaltnih tekaških progah. To je eno, drugo pa je: proizvajalci običajno servirajo podatke o supergah z manjšo številko, zato so tudi lažje: pri številki 46 teža presega 280 g...pa vseeno, še vedno so zelo lahke in me sploh ne skrbi z njimi preteči tudi maratonsko razdaljo.
Za tek sem si vzel dve uri časa (bruto), štartal sem brez pijače, a sem se na 20 km ustavil na "eni od znanih javnih okrepčevalnic", gosserjev rehidracijski napitek in gasa dalje.
In čeprav je bilo konec tega tedna kar nekaj tekmovanj, "ki jih je res škoda zamuditi", pa na nobenem od njih nisem bil, je bilo vendarle zelo lepo...

No ja, vedno pride tudi kakšna novica, ki nas potre...

Ni komentarjev:

Objavite komentar