nedelja, 7. oktober 2012

Šenčurski izziv 2012


Gorenjski pokal 2012 zaključen!
Se mi zdi, da še ni dolgo tega, ko sem pred začetkom pokala pisal tole.
Sedaj je vseh 12 tekov mimo, včeraj je bil v Šenčurju veliki finale.
V Šenčurju je bilo tekačev krepko čez 300, pri moških je zmagal Rok Puhar, pri ženskah pa Lucija Krkoč...
Rezultati šenčurske tekme!
Za eno malenkost fotk.

Končna zmagovalka pokala je Kršinar Neja pred Markun Barbaro in Markun Brigito, pri moških pa je vrstni red Kustec Gregor, Pintar Marko, Bertoncelj Uroš... Tukaj so končni rezultati za odrasle, tako absolutno kot tudi po kategorijah... tukaj pa še za mladino, ki je svoj zaključek imela 8. septembra v Sorici.

Meni nekako ni uspelo odteči več kot minimalno število tekov za udeležbo. Nekaj je bilo prekrivanja z datumi, zadnji dve, na kateri sem računal (Sorica in Šenčur), pa sem si zaradi poškodbe le ogledal. Saj je tudi to zanimivo in ko vidim tiste trpeče obraze "kot da bi ravno konec jemal", včasih pomislim: dobro, da nisem tekel...Je pa prijetno srečati znance, se družiti in  poklepetati!
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar