nedelja, 2. december 2012

Tek kot hobi

Citat, ki sem ga zapisal  na blogu pred dvema tednoma:
"Migam, kolikor mi dopušča čas: kadar sem doma tam nekje do 16. ure, se običajno še "spustim s ketne" in zagrizem v katerega od bližjih klancev in to je zaenkrat v povprečju 2x med tednom in potem še za vikend." se je medtem zreduciral samo na tekaško miganje za konec tedna (miganje skozi teden v službi ne šteje). Pa konec tedna malo več! To je bilo prejšni teden.

Ta vikend pa:
*  v soboto sem, glede na to, da v temi ne tečem , naredil nekaj izjemnega. Sicer nisem prvič s čelko na glavi taval naokoli v temi (GM40, nočni Ratitovec...), bilo pa je prvič, da se mi je ob osmih zvečer samemu zahotelo razmigavanja in sem jo kresnil čez Kres na Hujsko in malce naokoli, skupaj slabo uro, 250 m višincev...;
* danes je potekala četrta tekma Kranjske zimske lige s Stražišča na Mohorja, pa sem si rekel, da jih grem malo pogledat. Seveda ne tekmovat, pač pa spet eno svojo varianto. Šel sem torej iz Selc po eni grapi, kjer do sedaj še nisem hodil in (pričakovano) me je pripeljala na markirano pot med Lajšami in Mohorjem. Od doma sem šel namenoma dovolj zgodaj, da mi ni bilo treba dihati "na škrge" za pravočasen prihod na cilj tekme. Na Mohorju sem pričakal tekače, nato sem odšel po LPP v Dražgoše (obisk pri starših), nato pa skozi Lajše nazaj na izhodišče.
Podrobnosti o tekmi je napisal Bojan...
Pa še par slikc




Ni komentarjev:

Objavite komentar