četrtek, 13. december 2012

Spodobi se spet kaj napisati...

Zadnje čase sem pa v tem dnevniku slabo aktiven: ena objava o 50 km trekingu čez Ratitovec in Soriško planino ter druga o aktivnem ukvarjanju s hobijem v začetku decembra.
Če bi kdo "bajdevej" poškilil še v moj drugi spletni dnevnik, kjer imam v tem času sedem objav: od malih kobacajev (pravzaprav ednina), kuharije...do odličnega ponedeljkovega koncerta "Everything Louder Than Everyone Else"itd...in bi morda kdo celo pomislil, da tip sploh ne teče več...pa bi se zmotil! Že dolgo zelo dobro vem, da je tole resnica in se temu primerno skušam tudi obnašati in tako v tem tednu nisem migal samo včeraj, ko sem na štajerskem koncu montiral eno kuhinjo in sem bil doma šele ob devetih zvečer (pa še to je laž, ker tudi to delo zahteva kar nekaj miganja), ostale dni sem pa ubiral domače klance, včasih po shojenih zasneženih stezah, drugič spet po celcu...včasih lovil poznopopoldanske sončne žarke, prejšno soboto padajoče snežinke, pa tudi nočne Hujske z lučko na glavi se že privajam.

Sicer se pa bliža novo leto, čas obračuna za nazaj in načrtov za naprej.
Čas hiti, dogodek se bliža in trenutno se še odločam: iti ali ne iti. Nadaljevati tradicijo...?
Lani je bilo takole...

Ni komentarjev:

Objavite komentar