petek, 4. januar 2013

Kaj pa tekaško 2013?

 Vprašanja:

* Sem še sposoben popraviti svoje osebne rekorde na 10 km, polmaratonu in maratonu?

in odgovor:

DA, NE, DA! Videti je zelo enostavno, pa ni. Polmaratonska vnaprejšna predaja mi ni všeč, čeprav bi popravljanje rekorda pomenilo kar 5- minutni popravek zadnjih rezultatov. Pri 10-ki in maratonu sem prepričan, da bi šlo lažje.
Kako? Predvsem z uvedbo sistematskega dela (program!) in več reda v svojem tekanju.
Pa si tega želim? Pravzaprav ne. Vsa svoja rekreativna leta sem pretekel brez programov, stihijsko...in nisem prepričan, ali sem sistematskega dela sploh sposoben...Po drugi strani me najbolj razveseljuje in najbolj uživam v tem, da stvari počnem nenačrtno...sedaj v prostem času resnično uživam v divjanju po okoliških klancih in ne vem, če bi bilo koristno in potrebno, da bi si to veselje uničeval s programiranjem in trpanjem teka v šablonske okvirje ter stalnim pogledovanjem na uro. Večja je možnost, da bi se mi tek priskutil.
Sklep? Novo leto je mimo, brez novoletnih zaobljub. Ne delam si tekaških koledarjev, ne rečem pa, da ne bom nikjer tekmoval. Tekaške ure si (zaenkrat) še ne bom kupoval...
Predvsem bi bil pa že čas, da saniram poškodbo, ki datira že v začetek septembra...4 mesece...



Ni komentarjev:

Objavite komentar