torek, 5. marec 2013

Iz prahu na sneg

Saj ne vem, kaj mi je.
Taka zima, s toliko snega, kot ga je le malokrat, tekaške proge so potegnjene povsod, kjer je to mogoče, letos ne le višje ampak tudi v nižinah, ker je snega dovolj. Smučarski tek je zelo lep šport, idealen za zimsko popestritev vadbe...in ob vseh teh dejstvih jaz niti enkrat nisem šel na tekaške smuči...

Do danes!
Danes sem šel v klet, dilce potegnil dobesedno iz prahu (jih očistil) in se zapeljal v Dolenjo vas. Proga je speljana čez polje proti Bukovici, je morda malce dolgočasna, vendar meni najbliža, cca. 5 min vožnje, pa še za prvič čisto OK, ne rabim kakšnih garaških brezkončnih vzponov. Smučarski tek je ena disciplin, ki jih ne pozabiš. Sneg super, sem mislil, da bo zaradi sonca mehko, pa je zelo lepo zvoženo in se ni udiralo. Pa vendar: za prvič je bila (kar intenzivna) urica dovolj. Saj konec tedna bo pa itak (napovedani) dež naredil svoje...

In v nedeljo me čaka ena "suha" tekma...


1 komentar:

  1. To! Bravo za odločitev! :)
    Tudi jaz sem to zimo dilce sprobal le 1x... na srečo jih imam v vreči, tako da je čiščenje odpadlo. :D

    OdgovoriIzbriši