nedelja, 26. maj 2013

Frišno beli Ratitovec, 26.maj 2013

18. tek na Ratitovec je točno čez en teden, v nedeljo, 2. junija!

 
Zadnje dni je na višini nad 1000 m padal sneg, pa sem si rekel, da grem pogledat nove razmere. Hitra odločitev danes zjutraj. V dolini vse zeleno, trava primerna za košnjo, temperatura 7°C. 

Med vožnjo proti Prtovču sem se nekajkrat ustavil in naredil majhno galerijo fotk.


                                      Podlonk, zadaj Ratitovec.






                                        In sem že na Prtovču.

Proti vrhu sem nadaljeval po levi varianti čez Poden, tam, kjer gre tudi trasa teka. Malo nad Prtovčem je bilo sprva le nekaj sledi snega, nato pa vedno več.









Temperatura pri koči 0°C, padlo ga je menda 40 cm.
Mislim, da ga bo ob ugodnem vremenu hitro pobralo, tako da zaenkrat ni panike.
Odločil sem se za krožno pot, zato sem šel dol na Razor, je tudi pot bolj shojena.

Moj drugi današnji cilj je bil po 25 netekaških dneh in le en teden pred tekmo preveriti svojo pripravljenost. Čeprav sem bil v tem času (preveč) fizično aktiven, pa nisem počel nič specifično tekaškega. Ugotavljam, da kondicija ni slaba, problem je le nevajenost organizma na intenzivne napore.

Se vidimo!

.

Ni komentarjev:

Objavite komentar