ponedeljek, 4. november 2013

Bliža se, bliža...Sladkih6

Tradicionalna prireditev, 6-urni tek po Sladkem vrhu, ki je v sedmih letih postal legendaren. Za marsikoga najboljša tekaška prireditev v Sloveniji!
Prva je bila leta 2007, takrat nas je bilo 30, naslednje leto dobrih 60...potem je bil organizator Rajko s svojo kompanijo kmalu prisiljen v omejitev udeležbe.
V temle trenutku (ko tole pišem) (od)števec kaže še dobre 4 dni in pol do štarta sedme izvedbe. Na prvih treh sem bil, prvo leto sem naklepal le za en maraton kilometrov, naslednje leto mi je uspelo 60km, tretje leto pa spet le 45 km.
Torej, v soboto bom spet tam (če bo vse po planih), brez velikih pričakovanj glede kilometraže, veliko itak ne morem pričakovati, ampak...predolgo sem že odsoten v teh krogih in je morda čas za druženje.
Prijavil sem se takrat, ko je Rajko objavil, da je prijavljenih 119 in...na moje začudenje dobil potrditveni mail. Odločil sem se, plačal štartnino in tako "not padu"!

Galerije, rezultati itd. iz prejšnih let so na zgornji povezavi (uradna stran prireditve)...tukaj le nekaj za pokušino:






Pa na zdravje!

Ni komentarjev:

Objavite komentar