nedelja, 17. november 2013

Po trasi najnaj 21 (Puštalski krog 17. novembra 2013)

Vremensko solidna nedelja sredi novembra, samo treba se je odločiti, kam? Možnosti je več:
  • dve sta povezani s Kranjsko zimsko tekaško ligo , danes je bil na vrsti tek s Stražišča na Jošta...lahko bi šel malo pogledat npr. z Mohorja, malo pofotkat in poklepetat...ali pa kar tekmovat;
  • na Obhodnici Ratitovec sem pred 14 dnevi zbral vse žige, manjkata mi še planina Klom in Kosmati vrh, bo enkrat treba...;
  • že nekaj časa me je vleklo na ponovitev najlepšega in najtežjega malega maratona, nekaj časa sem imel v mislih razpis oz. vabilo na Tekaškem forumu, potem sem se pa danes zjutraj kar odločil in šel!
Izhodišče v Puštalu, smer standardna, kot na tekmi: Sv. Andrej, Sv. Ožbolt, Selo, Sv. Jedert, Tošč, Gontarska planina, Osolnik...

Zanimivosti, ki sem jih opazil (na tekmi pač ne):
  • za cerkvijo sv. Jedrti
se pričnemo vzpenjati skozi borov gozd proti Tošču. Steza nas najprej vodi na greben, ki nas potem pripelje na 1021 m visoki Tošč (glede na to, kako se mi je danes ta del poti vlekel, bi ga lahko poimenoval večna pot)...prvič sem opazil izrazito razliko v  poraščenosti grebena: z južne strani borovci, s severne pa bukev. Jeseni, ko so bukve brez listja, je to še posebej opazno, če pogledaš z vrh nazaj proti Selu, se prav vidi linija.
  • zanimiv napis na vrhu Tošča: 
     
  • vrvična vremenska napoved na Osolniku:
                                               

  • ponekod še kuhajo kopo:


  • na poti srečujemo veliko križev, kapelic in crkva...tisti, ki hodijo k maši in mislijo, da morajo biti tam (vsaj) vsako nedeljo, bi s tem, da naredijo en krog, lahko dobili "odpustek" od maše za par mesecev, pa še veliko več bi naredili zase...
V tem času je polovica trase prekrita z listnato preprogo. Lepo, a to ima svoje slabe in dobre strani: če je listja na 20 cm debelo, nikoli ne veš, kaj se skriva v njem (korenine, skale, razmočena prst itd.) in to je lahko nevarno za zvine, padce, zdrse...  poleg tega "gaženje" listja oteži hojo/tek...Dobra stran je, da je pristanek v listje po padcu mehkejši...menda...tega danes nisem preverjal...

 Album slik!



:

Ni komentarjev:

Objavite komentar