sobota, 8. februar 2014

Tekmovanja so lahko dobra motivacija!

Prijavljen sem na tri tekme. Dve sta v marcu, tretja v aprilu. Bil sem tudi na eno v februarju, pa mi je skliznila po ledu (žledu)...Šmarna gora...varnost je prva, pa ne mislim toliko na pešpot s Tacna gor kot na samo cesto iz Železnikov do podnožja gore...
Vse tri tekme so lepe, "hribčkaste", malo gor in malo dol, skratka, zelo pestro. Na vseh treh sem bil tudi že lani.
Tekaški kolega Mile pravi, da ima za 2014 v planu 55 tekem, točno spisan koledar z datumi itd. Vse sprogramirano! Ob tem samo strmim! V primerjavi s tem pri meni vlada popoln kaos. Za jutri pojma nimam, ali bom kaj tekel ali ne, če slučajno bom, ne vem ne koliko in ne kje. Planiranje = misija nemogoče!

Eto seznamček:
Kokoš trail ( 9. marec) s štartom v italijanski Bazovici je krasna tekma dolžine 15 km, če ne bo megleno (kot lani), bodo krasni razgledi in 100% uživancija;
Škofja Loka 21. marca že petič (če se ne motim, jaz sem bil na treh zapored, enkrat je bila pa že prej?) gosti tekmo Slovenske treking lige, drugič s štartom na Križni gori. Prijavljen na ultro;
Na Sv. Andreju nad Škofjo Loko  pa bo 19. aprila štart 2.najnaj polmaratona...

...se vidimo!



::








Ni komentarjev:

Objavite komentar