sobota, 10. maj 2014

Trojke in pohod 2014

O sami prireditvi pravzaprav nimam več kaj dodati, je vse na sportalu, skupaj s fotkami in komplet rezultati.

Jaz sem tokrat prvič tekel na kratki progi, odkar je štart v centru (sem pa nekajkrat prej, ko je bil še na Urhu). Atletsko društvo Železniki se je izkazalo z več ekipami, včeraj sem napisal, da jih je 5, ampak jih je bilo še nekaj, ki v imenu ekipe niso uporabili "ADŽ", tako da sedaj niti ne vem...
Mišice so se na srečo danes vendarle odrezale malce bolje kot pri včerajšnem teku (verjetno mi je prav ta pomagal), ampak vedno znova ugotavljam (tudi prejšno nedeljo na WFL), da bom zaradi posledic dve leti in pol stare nesanirane poškodbe moral poiskati strokovno pomoč, če bom hotel še kdaj "normalno" teči (če ni že prepozno). Tu seveda mislim tudi na tadolge trojke.
V naši ekipi AD Železniki IV (ime ni prav izvirno/domiselno/duhovito...ampak mi ob prijavljanju na hitro ni padlo nič pametnega na pamet) je bil (po pričakovanju) najmočnejši Andrej, izgubljali smo predvsem v zadnjem delu, v cilj pa smo pritekli s časom 56:23. Jaz zadovoljen.
Tek trojk je še vedno nekaj posebnega predvsem zaradi "tovariškega duha", ekip je iz leta v leto več in ta veliki "praznik rekreacije" ima tudi vnaprej rezervirano mesto v koledarju marsikaterega tekača (in pohodnika). Tudi mojem (čeprav to nerad napišem za eno leto naprej, vsi poznamo tisto o zarečenem kruhu).
Za konec še čestitke vsem tekačem in zahvala navijačem, pa seveda tekačem za odlično družbo.

::.

1 komentar:

  1. Lepo je bilo.S časom 1.03. ne morem biti najbolj zadovoljen saj je za 2 min slabši kot lansko leto. Pa saj je vseeno saj timski duh je treba vzdrževati. Drugo leto računam na nekoliko dalše teke saj letos še nisem najbolj pripravljen. Čestitke vsem za dosežene rezultate. Pa za drušno, vreme in navijače. Se vidmo.

    OdgovoriIzbriši