sobota, 15. november 2014

Graparski trimček

Zdaj sem trimček! In...imenu navkljub ga ne gre podcenjevati!

Včerajšni verbalni izlet je bil dovolj, da je danes "beseda meso postala", četudi je že na začetku rosilo, kasneje pa včasih nič, včasih pa zelo solidna prha. (Smo iz cukra? Menda ne! OK. Gremo naprej!).
Torej sem se zjutraj zapeljal na Petrovo brdo, krog je itak v vsakem primeru isti, ne glede na to, kje ga začneš.


Po cesti proti Poreznu, na makadamu desno proti Robarju, tam se priključim na zadnji del gorskega maratona, sledi spust v dolino, v Podbrdo, kjer bo na tekmi štart in cilj za vse trase, otroške, trimčka, maraton in ultro.





Po cesti skozi Podbrdo do TD in cerkve, tam se začenja del, ki ga do sedaj nisem poznal, ker na novi trasi GM s štartom v Podbrdu še nisem tekel in nisem točno vedel, kaj me čaka. Lepa je! Zelo lepo speljana, mulatjere  so pa itaq fenomen, kako te v nekaj ovinkih pripeljejo v višave, ne da bi sploh opazil.  Orientacija ni problem, na ključnih mestih stalne oznake samo potrdijo pravilnost odločitve. Najbolj me je zanimalo, kje, za vraga, se (ne več tako) nova verzija priključi na staro, pa sem tudi v tem primeru dobil potrditev teze. 

selfi


Željenih podaljškov (na Soriško planino...) danes ni bilo. Moker do kosti bi moral imeti peklenski tempo, da bi se sproti grel. Komaj mi je uspevalo, zato sem se takoj spustil nazaj na PB, kar pomeni, da sem naredil en Trimček krog.

Tehnikalije ne prinašajo nič novega: v razpisu piše, da je razdalja 12 km, višincev 800, najnižja točka na štartu v Podbrdu na 520 m, najvišja na 1040 m...tega nisem preverjal, navsezadnje zakaj sploh bi...druga stvar so tajmingi, torej: štart 8:10 na PB, Podbrdo 8:45 (35 min.), 5 minut skozi Podbrdo, vzpon (v vzponih nisem bil nikoli dober, sedaj bo šlo samo še s slabega na slabše) do priključka na staro traso 55 min, spust na PB slabih 10 min. Bruto 1 ura 45 minut. Razlika bruto/neto: nekaj sem se trudil s fotkanjem. Na trasi je veliko onih starih kasarn, bunkerjev itd. za fotkat, ampak...V takem vremenu "stran vrženo". Tazadnja objavljena je le ena iz niza...megla...

Ugibanje (bodo padale stave?) : v kakšnem času bodo premagali progo najhitrejši? Odgovor: *odvisno od tega, kdo bo tekel na tej progi! Če se na štartu"trimčka" pojavi nekaj izjemnih, močnih in hitrih  tekačev (in poznavalci v glavnem vedo, kateri so to), bo šlo pod uro. Če se ti tekači odločijo za nastop na maratonu ali celo ultri, to spremeni situacijo...možnosti je seveda veliko, ne mislim pa špekulirati.
 V kakšnem času je sposoben progo preteči "povprečen rekreativec". Današnji "trim" bruto čas bi vsekakor lahko zreduciral pod uro 30 min...morda celo blizu uro 20. Bomo šli enkrat na škrge...

Danes ogledni trimček, sledi ogledni maraton in potem enkrat ogledna ultra...ups...a ti to resno?

LP

::

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar