nedelja, 29. marec 2015

En majhen delček trase Ultra pušeljca



Celotna trasa Ultra Pušeljc Traila (UPT) meri dobrih 100 km, večji del mi je znan, torej del iz Podbrda preko Črne prsti v Hudajužno in na Porezen (trasa Gorskega maratona štirih občin ), tudi od Porezna na Črni vrh sem večkrat šel, del s Črnega vrha v Kopačnico mi ni znan, vzpon iz Kopačnice na Blegoš poznam s teka KBK, nadaljevanje skozi Martinj vrh do Ojstrega vrha, spust v Železnike, vzpon na Ratitovec (med Podlonkom in Prtovčem se priključi na traso teka na Ratitovec in ji sledi do koče) ter naprej na Soriško planino in do cilja v Podbrdu so pa itaq "moji" tereni. No ja, ne čisto vsi. Povezave Martinj vrh- Ojstri vrh sem bolj podrobno raziskoval šele sedaj, v času priprav na UPT. In danes dopoldne sem ta del šel še enkrat, namesto treninga. Avto sem parkiral slab km od trase, na Golici, tekel sem do šole v Martinj vrhu (tam bo ena od okrepčevalnic) in nazaj.

Naj govorijo slike
Prve tri so z izhodišča na Golici (izhodišče tudi za krajši vzpon na Sv. Miklavž). Za UPT je zanimiva tretja...
Ostale razvrščam v smeri UPT, torej od šole v Martinj vrhu naprej, čeprav sem slikal, ko sem šel tja.





Pogled proti Ojstremu vrhu in Martinj vrhu, levi hrib je Koprivnik, izza njega sramežljivo kuka Blegoš.  Če pogledamo še samotno hišo na desni, trasa gre mimo nje in se čez travnik pod njo spusti v Studensko grapo in Železnike.


































Soriška planina, Kobla, Črna prst...daleč so....
Tudi Porezen, ki se vidi tam zadaj, še bel, je že daleč za nami




Ratitovec. Ena točk, ki nas na trasi še čakajo, čez..?





V tem križišču trasa zavije levo proti Ojstremu vrhu, jaz sem šel tja, odkoder sem prišel, na Golico. Slab km naravnost.


:::

Ni komentarjev:

Objavite komentar