nedelja, 13. september 2015

5. Groharjev tek v Sorici, 12. 9. 2015

Včeraj sem se drugo leto zapored udeležil 8 kilometrskega Groharjevega teka v Sorici na lepi, razgibani progi...stalno gor dol z vmesnimi ravninskimi vložki, ko se začne vzpon, veš da ni dolg, prav tako je s spusti in take proge so mi všeč. Vreme je bilo za razliko od lani, ko je cel teden in tudi na dan prireditve deževalo, tokrat lepo, sončno z malce vetra. Tek šteje za Gorenjski pokal, letos je bila to celo zaključna prireditev za leto 2015.
 Žal je udeležba na pokalnih tekih že nekaj let v upadanju, včerajšnjemu teku v Sorici se je verjetno poznal tudi dopoldanski tek na Brdu. Jaz imam o tem svoje mnenje, jasno je, da imajo "majhni" vse tisto, kar imajo "veliki", s tem, da "velikim" običajno manjka prijetne domačnosti, kakršno običajno najdemo na "vaških dirkah"...in pravkar berem, kako na "velikem" Brdu varnostnik ni pustil na prizorišče spremljevalke s koker španjelom,..to pa je primitiven odnos, ki mi dvigne pritisk in t.i. "veliki" teki me (nekaj časa) ne vidijo več.
 Kakorkoli že, z včerajšnjo Sorico sem zelo zadovoljen, tudi s svojim tekom in če bo vse v redu(mislim zdravje pa to...), se bom še vračal.

 Kratka analiza mojih zadnjih dveh tekov, prejšnji teden Črna prst, sedaj Sorica. Seveda sta progi povsem različni in neprimerljivi, a pokazalo se je: v klancih sem bil vedno slab in tukaj ni nobenih pozitivnih sprememb, ne glede na to, kaj počnem. (Relativna) ravnina mi gre veliko bolje, sicer glede na moje treninge, sestavljene v največji meri iz službenega "stopniščanja" in pretečenih slabih 100 km na mesec (večinoma v klancih brez česarkoli, kar bi bilo podobno treningu hitrosti) moje tekmovalne predstave niso ravno bleščeče, ampak "kopriva ne pozebe" (se je včeraj nekdo slikovito izrazil). Bila je pa včerajšnja tekma moja tretja v zadnjem času in mislim, da tole tekmovalno dihanje "na škrge" že daje rezultate.

Tule so rezultati, včerajšnji in skupni za pokal!


:::

Ni komentarjev:

Objavite komentar