četrtek, 12. maj 2016

Datum je določen...

Sedaj sem z Artrosa dobil datum za operativni poseg: 15. junij. Kar hitro, manj kot dva meseca po dogovoru, en teden prej, kot bi šel na prvi pregled, če se ne bi odločil za samoplačništvo...in več kot pol leta po poškodbi.
Tukaj je opisano, kako zadeva poteka. V mojem primeru gre za rekonstrukcijo rotatorne manšete.

"Za bregom" sem imel idejo, da bi se morda udeležil Graparskega trimčka, no, sedaj s tem ne bo nič, ker je ta 19. 6.
Sem pa zadnjič že naredil en izy ogledni krog. Kondicijo je treba vzdrževati!

Priprave za 21. tek na Ratitovec so v polnem teku, prav tako tudi za 100 kilometrski Ultra pušeljc trail, ki je letos v okviru Podbrdo Trail Running Festivala organiziran drugič in kar konkretno, od Blegoša v Železnike in naprej čez Ratitovec do Soriške planine, poteka po "našem" ozemlju...
Lani sem bil na stotki, letos niti na 12...Pa drugo leto spet...

In tako, ker pač ne hodim na tekme in ni poročil, o športu nimam kaj pisati, pa sem si par dni nazaj privoščil en "glasbeni izlet", ki se je nekako pomotoma znašel v tem dnevniku in ne onem drugem, v katerem tudi drugače vedno bolj poredko pišem in se bo verjetno počasi "samoukinil". Pa naj bo tako!

LP

::


Ni komentarjev:

Objavite komentar