sreda, 25. maj 2016

Ena je več kot nič (Sorca trail)

Če sem v svojih prejšnjih zapisih ugotavljal, da bo zaradi poškodbe rame leto 2016 verjetno po 21-ih letih prvo brez ene same tekme, se mi je sedaj prikazala lepa priložnost, v nedeljo je namreč na Soriški planini potekal Škofjeloški treking, tekmovanje v sklopu Slovenske treking lige...
Seveda nisem šel na najdaljšo, ultra traso pač pa na krajšo, pohodniško, to je "kategorija namenjena hoji in užitku". Kot tako sem jo tudi vzel. Pri običajnih tekaških tekmah se tekači že na startu zaženejo kot da gre za sprint, pri tem so aktivne tudi roke in hitro bi se znašel v bolečinskem območju, tega se pa sedaj ne grem. Na trekingih je drugače... Pa še vremo je bilo kičasto, za piko na i.
Če koga zanimajo podrobnosti, npr. fotke, rezultati in tudi zemljevidi tras, po katerih smo hodili, vse je na gornji povezavi.
Na isti povezavi je tudi vse ostalo o sami ligi, sistem, pravila, koledar prireditev...če koga zanima. Gre namreč za lepa, zanimiva tekmovanja, ki udeleženca vedno znova popeljejo v kraje in na točke, za katere niti ni vedel in tam drugače zanesljivo nikoli ne bi bil. Ja, tudi jaz sem v nedeljo na "svojem, domačem terenu" odkrival povsem neznane kotičke...Zadnje movže...
Liga se sedaj seli v Zreče (4. junij), septembra pa v Kamniško bistrico.

LP, vencelj

:::


Ni komentarjev:

Objavite komentar