sobota, 26. november 2016

2. Trail Rašica 2016


Danes se je odvijala druga izvedba traila po Rašici s startom na športnem igrišču v Srednjih Gameljnah. Tekači smo imeli na voljo 20 ali 50 kilometrsko progo ter štafetni tek.


Krog je bil dolg 10 km...

...in je imel 500 m višinske razlike.
"Kratkaši" smo krog pretekli dvakrat, ultraši pa celo petkrat. Tretja možnost je bil štafetni tek treh članov z najmanj eno žensko v ekipi in s poljubno razporeditvijo krogov. Organizator je pripravil dve okrepčevalnici, eno na startno ciljnem prostoru, drugo pa na polovici kroga in istočasno na najvišji točki kroga, pri planinskem domu na Rašici, torej na vsakih 5 km.
 Za razliko od lanske prve izvedbe, ko je med tekmo začelo snežiti in se potem samo stopnjevalo, je bilo letos vreme kar milostno: temperatura blizu desetice, oblačno z občasnim rahlim rosenjem, ampak nič motečega. Tekači nismo iz cukra.

 Moj nastop
Začenjam. Pred tremi meseci je ortoped mag, Mikek na vprašanje, kdaj bom lahko začel s tekom, odgovoril, da takrat, ko bom sposoben za delo. Začudil sem se, ker je vendarle nekaj razlike med tekom in montažo kuhinj, ampak "ja, to je to, boš videl"...in je imel prav. Ta teden sem bil spet v službi, na nedeljo, dan pred začetkom z zelo slabo tekaško osnovo na prvi tekmi (KZTL, Jošt) in danes na drugi. 20 km je bilo ob zmernem tempu ravno prav, 50 pa popolna iluzija.
 Take razgibane so mi všeč. Všeč mi je tudi vzpenjajoči prvi del in spuščajoč ter tekaško ravninski drugi del. Spusti so bili sicer zaradi razmočenega terena drsalnice, kar mi pred poškodbo ni delalo problemov, sedaj pa sem postal bolj previden, skoraj zajec. Res ne bi rad še enkrat...ampak računam, da bo sčasoma bolje.
 Rezultate pa še čakam, bodo objavljeni. Menda sem bil v cilju s časom 2 uri 12 minut.

Predvsem pa sem po dolgem času spet srečal kar nekaj tekaških znancev in prav prijetno je bilo spet poklepetati z njimi. Pa še drugič...

 Sicer pa moram pohvaliti organizacijo: okrepčevalnice so bile pravo razvajanje, vse in še več, kot tekači rabimo. V cilju dober ričet in pecivo...ni da ni. Praktične nagrade za udeležence...

                                                       
Pripis:
Rezultate organizator objavlja  v ustrezni temi na Tekaškem forumu! (klik!)
6. mesto med moškimi na 20 km...OK., zadovoljen!


:::



Ni komentarjev:

Objavite komentar