sreda, 9. november 2016

Zimska oprema

 Štirikolesnik ima že nove zimske gume, sedaj (spet) iščem nekaj zase.
 Zimske tekaške lige so v razcvetu, seveda je meni najbolj zanimiva predvsem ena, najbližja: Kranjska zimska tekaška liga!
 Ta se začne s prvo tekmo na trasi iz Mač nad Preddvorom do Planinskega doma na Kališču in sploh če so prave zimske razmere, zahteva od tekača dobro, zanesljivo obutev.
 Moje lani avgusta kupljene Salomon speedcross 3 so se sicer obnesle zelo dobro, ampak tistih čepkov na podplatu na nekaterih mestih praktično ni več.
 Iščem torej copate za "prave terene", na katere se bom lahko zanesel predvsem v spustih. Ko si enkrat na Kališču, je treba varno tudi dol...in seveda je tako z vsakim hribom, tudi temi, ki jih redno ubiram v svoji okolici.
 Včeraj sem iskal scott-ove modele, predvsem eRIDE grip 3, imajo zelo ugodno ceno, ampak ne več prav veliko izbiro številk: moje seveda ni. V preteklosti sem že imel dva modela scott superg, enega cestnega in enega terenca, pa sem bil zelo zadovoljen. Terenske imam še in jih občasno še nosim.
 Že dolgo sem imel namen preizkusiti Brooks cascadia, včeraj sem jih obul in ugotovil, da so za moje stopalo preozki, poleg tega so nizki in imam občutek slabe opore..pa še absolutno predragi. Za ta denar lahko dobim dva para...
 Druge opcije bi bile gel- sonoma 2 gtx AsicsMizuno wave kien 3 gtx, morda Adidasova kanadia 7 TR GTX ali Terrex agravic boost gtx. Vsi našteti imajo gtx membrano, Kanadia se dobi tudi brez. No, terrex so čisto precenjene, tudi Mizuno, ostali so, sploh glede na gtx, še zmerni.

 Sploh se mi pa sedaj ne mudi več z nakupom. Planiral sem, da grem na prvo tekmo KZTL na Kališče, zadnjič sem šel celo na ogledno turo. Sedaj to definitivno ne bo izvedljivo: včeraj sem bil v LJ na manjšem operativnem posegu, ki pa nima nobene zveze s poškodbo rame, gre za "diagnostično radikalno ekscizijo kožnih lezij...". Rane morajo biti do odstranitve šivov čez 14 dni stalno suhe. Namakanje v vodi, dolgotrajno tuširanje...in švicanje prepovedano!! Pa spet ne bo nič...
 Se vidimo kdaj drugič kje drugje!










1 komentar:

  1. Prav zaradi številnih pritožb glede hitre obrabe čepkov na Salomon speedcross 3, je prišla na trg serija 4. Je popolnoma enaka trojki, le da so čepki drugačni in na robovih niso več polovični ampak so celi V-ji.
    Mogoče so tokrat res vzdržljivejši.
    Jaz imam še vedno trojko, ampak vseeno raje tečem z Salomon Wings Pro

    OdgovoriIzbriši