nedelja, 18. december 2016

Tekaški vzpon na Kališče, 18.12. 2016

Z današnjim vzponom iz Mač do planinskega doma na Kališču je 10. jubilejna Kranjska zimska tekaška liga 2016/2017 začela svoj drugi krog. Odziv tekačev dokazuje, da organizatorji dobro delajo, udeležba je namreč vseskozi zavidljiva, celo bistveno večja kot na marsikateri uradni tekaški prireditvi. Teorije o obdobju zimskega počitka za tekače so pa itaq že davno v franžah... KZTL je tudi danes na gorski tek z več kot 800 m višinske razlike privabila kar 99 udeležencev!

 KZTL se vedno radi udeležijo tudi nekateri favorizirani tekmovalci, seveda vsakič posebej glede na traso, tokrat nobenih presenečenj o zmagovalcu ni dopuščal Nejc Kuhar.

 Že v soboto bo na tej trasi potekal podaljšani novoletni tek na Kališče. Podaljšani spodaj, start bo namreč v Preddvoru pri OŠ. Danes je bil zadnji dan za prijavo na licu mesta, v domu na Kališču. Nekateri so to izkoristili, seveda druge možnosti ostajajo odprte še naprej (glej razpis)...vabljeni!!

 KZTL in jaz

 Prvi krog in prva tekma drugega kroga je mimo. V prvem krogu sem sodeloval na treh bolj cestnih tekih (Jošt, Mohor, Brdo), ušla sta mi oba prava gorska teka. Prvega, Kališče, sem imel v planu, šel sem celo na oglede, pa ga je preprečila višja sila, v vikendu, ko je bil na vrsti tek na Krvavec, mi je zadostoval Rašica trail.
 Na samo Kališče sem že tradicionalno vezan: tek na Kališče, 12 ur Kališča, gor-dol-gor, zimska liga, občasni obiski kar tako...Seveda rezultatsko nisem tam, pa vendar nedaleč stran. Samo za primerjavo: začetek leta 2008 sem še kar redno sodeloval na tekaški ligi (prizorišče le eno, Kališče!), rezultat januarja 42:20 sem v februarju spravil pod 40 min, Današnjih 44:38 me je presenetilo in krepko preseglo pričakovanja.

 Bili so pa danes idealni pogoji. Vreme enkratno, temperature od par °C pod do par°C nad nulo, pot suha ali malce pomrznjena, torej nobenega blata...skratka odlično!
 Ko bodo zimske razmere, ko bo zasneženo in poledenelo, me na tekmi ne bo več. Lanskega 3. decembra, padca na ledu in skoraj enoletne bolniške si seveda ne morem in nočem več privoščiti.

Klik na rezultate in slike!

 Še opomnik za naslednji teden: v soboto je na vrsti zgoraj omenjeni tek na Kališče, v nedeljo pa druga tekma drugega kroga KZTL, tek na Jošta!!


Sv. Jošt nad Kranjem: Pod daljnovodi (vznožje Jošta – orientacijska tabla). Teče se po asfaltni cesti, cca 5 km. Bližnjice niso dovoljene. Cilj je dom na Joštu.
 
Sposojena fotka, danes po tekmi



Uživancija na soncu, s Storžičem za kuliso





Ni komentarjev:

Objavite komentar