nedelja, 19. februar 2017

Tek okrog Brda, zadnji krog 10. KZTL, 19. 2. 2017

  Čas gre. Čas hiti. Čas teče! 
Tekači tudi tečemo. Se mi zdi, da se je Kranjska zimska tekaška liga (KZTL) 2016/2017 komaj začela, pa smo danes na (skoraj) ravninskem ovalu okrog Brda že odtekli zadnji, 15. krog. Zaključnega kroga 10. jubilejne KZTL se je udeležilo 64 tekačev, je pa sezona poskrbela z nekaterimi rekordi (copy-paste):

  Še nekaj letošnje statistike, ki je v marsičem rekordna:
- Skupno število udeležencev 252
- Najstarejši 69 let
- Najmlajši 13 let
- Povprečna starost 39,4 leta
- Največ udeležencev na posamični tekmi 120
- Najmanj udeležencev na posamični tekmi 54
- Povprečna udeležba 78 tekmovalcev
- Tekmovalcev z 100% udeležbo 12


Seveda je meni liga tekla še bistveno hitreje kot dvanajsterici z 100% udeležbo, ker sem več kot pol tekov izpustil, bil sem le na sedmih. In še nečesa nisem uresničil: na Krvavcu še nisem bil. Pa drugič.


 Z današnjim tekom sem zadovoljen, navsezadnje, ali mi kaj drugega preostane. Časovno sem bil nekoliko hitrejši kot na decembrskem Brdu, pa ne toliko, da bi se lahko hvalil s kakšnim hudim napredkom, posebno še, ker na to lahko vplivajo še številni drugi dejavniki... 


Po teh nekaj nastopih mislim, da vem, kje sem slab oz. na čem bi moral delati, ampak: 😐1) ne vem, če bom imel voljo s primernimi ponavljalnimi teki povečevati hitrost in 😐2) po več kot dvajsetih tekaških letih si upam trditi, da mi pri teku v klanec ni pomoči!


Pri tekmah, na katere sem se prijavil (klik na povezavo), bi mi eno in drugo prav prišlo, ampak zaenkrat nisem še prav zelo konkurenčen. Olimpijski moto "važno je sodelovati" tako vse bolj prihaja v ospredje. 




Rezultati 3. teka okrog Brda in končni rezultati KZTL 2016/17
Sposojene slikce


Bregar pa jest (tudi sposojena fotka)
 Eno obdobje je mimo, gremo naprej!!!

 V Železnikih je bilo popoldne veliko sonca in sva z Romano šla še na pohod na Hujsko. Počasi, sprehajalno turistično, s Taro, dobro uro in pol uživanja na soncu!

LP





Ni komentarjev:

Objavite komentar