torek, 6. junij 2017

22. tek na Ratitovec 2017

 Pa je za nami že 22. izvedba tega težkega, a lepega in odlično organiziranega teka, ki "je minil v znamenju dobre organizacije in številčne udeležbe", kot lahko preberemo na spletni strani Združenja za gorske teke pri AZS.
 Na Markovo ponudbo sem se tokrat teka udeležil na krajši progi (slabe 4 km in dobrih 600 m višinske razlike) kot član ekipe...tretji član je bil Igor. Kot ekipa smo se odrezali odlično, Marko je blestel...bravo!!

 Tule so kompletni rezultati!
 Čestitke vsem!

 Sam sem se iz različnih razlogov malce oddaljil od celotnega dogajanja (organizacija tekme...) in tudi nedeljsko tekmo sem doživljal "malce oddaljeno" in po svoje. Vikende, kolikor je že mogoče, preživljava v Sp. Danjah...zadnjič je bil to celo razlog, da se nisem udeležil Vipava traila, na katerega sem imel že plačano prijavnino, pa mi je v Danjah tako lepo, da sem pač požalval solde...ampak to je bila verjetno zadnja vnaprej plačana, ker se ni zgodilo prvič. Teh vnaprejšnjih prijav in plačil pa res ne maram, v glavnem se za tekme odločam zjutraj...čeprav organizatorju lahko zelo olajša delo, jih kar razumem pri tem početju.

 Da ne skrenem s teme: potem, ko sem v nedeljo vstal, sem se odpeljal iz Danj na Torko, odšel peš na štart na Prtovč in odtekel progo do koče na Ratitovcu. Ob povratku do avtomobila na Torki sem se 1)izognil gneči na planinski poti, po kateri je potekala trasa teka ter 2) dodal še nekaj kilometrov: čez najvišji vrh Ratitovškega grebena Altemaver na planino SP. Jirn, spust v Zg. Danje in po cesti na Torko.

 Uživaško!!

 Ker seveda s sabo nisem imel ničesar, tudi fotk ni...bilo je pa dovolj fotografov in jih lahko v bližnji prihodnosti  pričakujemo na spletnih straneh AD Železniki, v ustrezni temi na Tekaškem forumu pa še kje...
 Namig: na organizatorjevi spletni strani (AD Železniki) so tudi vse ostale informacije o teku....za letos žal prepozno, morda bo pa komu izziv za naslednje, časa je dovolj.

Tele so arhivske:




Sedaj na trasi ostanejo aktualne še oznake za 100 km Ultra pušeljc trail...odvijal se bo 17. junija.




Se vidimo, nekoč nekje...

LP


::

Ni komentarjev:

Objavite komentar