nedelja, 7. januar 2018

Solo trail štirih cerkva, 7. januar 2018

 Pa začnimo tekaško 2018!

 Prvotna ideja včeraj popoldne je bila, da bi šel malo pogledat letošnjo Kranjsko zimsko tekaško ligo, danes se je namreč odvijala meni najbližja tekma KZTL, tek na Mohor. Računal sem, da bi se zapeljal do sv: Jedrti nad Lajšami in potem peš na Mohor. 
 Sledile so računice, varianta B je že imela vključen start kar od doma, glede na potreben čas najhitrejših tekačev (malo več kot 45 oz. malo manj kot 50 minut)  in čas, ki ga rabim iz Železnikov do Mohorja (približno uro in 20 minut) bi moral iti od doma okrog 8:30.
 Varianta C je vsebovala že kar nekaj dodatkov, ki bi mi vzeli več časa, med drugim tudi zamujeno kosilo itd., pa sem se zjutraj odločil, da grem na pot uro prej, ne glede na KZTL...

Start

torej ob 7:30. Seveda je prej prišel na vrsto še celoten obvezni protokol skupaj z vsakodnevnim nizom vaj, ampak par minut pred pol osmo sem bil zunaj. Vzpon v Kališe in naprej do Sv. Križa (moj srčni hrib)


Sv. Križ 


Nadaljeval sem čez Površnico v Dražgoše in po cesti (smer Jamnik, Kropa) do Sv. Jederti

Sv. Jedert


nato pa po markirani poti na Sv. Mohor.




Ob poti



Tam sem bil dejansko po 1 uri in 20 minutah, kot sem računal, ampak celo uro pred prihodom tekačev KZTL...

Sv. Mohor


Jaslice ob cerkvi Sv. Mohor



Seveda ni imelo smisla čakati, zato sem se spustil v Pozirno. Nekako mi ni bilo do tega, da bi šel skozi vas Ševlje, zato sem raje šel bolj desno (po popolnem brezpotju) in se spustil v dolino Jablanovico in naprej do Dolenje vasi. Sledil je še vzpon na Sv. Miklavža

Miklavž

spust na Rovn in povratek na izhodišče, pravočasno za kosilo.

 Tole je nekaj tehnikalij: dolžina dobrih 25 km, dobrih 1600 višincev, slabe štiri ure časa, dobrih 1600 kcal...
 Sports tracker

To je bil moj prvi tekaški "podvig" leta 2018, ker je šlo za odločitev z danes na jutri, sem še enkrat več soliral, če bi bilo več časa, bi kaj lahko povabil koga, da se mi pridruži. Pa drugič!

 Po trasi (štiri cerkve) in fotkah bi lahko sodili, da to pa mora biti zelo pobožen človek. Lahko bi na široko filozofiral o tem, pa ne bom, ne morem pa mimo tega, da ne bi na kratko: V cerkev grem le, kadar je "tavelik mus", npr. krst, pogreb in podobno. Toliko nesmislov, kot jih slišim tam, jih ni nikjer drugje in celo mislim, da niti sami ne vedo, kaj govorijo. Vendar moram takoj dodati, da sta Cerkev (z veliko) in Bog (ali kakorkoli že kdo to imenuje) dve povsem različni stvari...problem je v tem, da si Cerkev Boga lasti, v resnici je pa malokatera ustanova tako daleč stran. Navsezadnje so tudi tisti tipi krvavi pod kožo... Zelo verjetno je, da sem bolj veren od večine tistih, ki so vsakodnevno pri maši, a ta vera niti pod razno nima nič skupnega z vsem tem. Navsezadnje pa to ni pomembno, bistveno je, kakšen je človek!
 Ja, cerkve pač stojijo na hribčkih in te rad obiskujem. Sama cerkev (z malo začetnico) pa je zgolj kulturni spomenik in zame zanimiv s te perspektive.








1 komentar:

  1. Dobro si speljal tale trail v drugi smeri teka kot sva ga midva.
    Tole glede Boga, vere in ljudi ki hodijo v cerkev.....ODLIČNO NAPISANO!!

    OdgovoriIzbriši